آخرین خبرها

برگزاری حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی با رویکرد نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت به زبان عربی

به گزارش شبکه معالم، دکتر ابراهیم داوودی، مدیر گروه فرهنگ اراتباطات اسلامی گفت: این دوره تخصصی ویژه اعضای حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی و اساتید و طلاب مسلط به زبان عربی و از برنامه های مورد حمایت میز تخصصی وهابیت می باشد که با استفاده از ظرفیت طلاب مسلط به زبان عربی به زبان اصلی برگزار خواهد شد.

به گفته وی ثبت نام از متقاضیان حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی که از سه هفته پیش شروع شده و دو روز دیگر به پایان خواهد رسید. این پروژه در قالب کارگاه ها و نشست های تخصصی با استفاده از اساتید بین الملل عربی و اساتید مسلط به شبهه شناسی و پاسخگویی به شبهات برگزار خواهد شد. از ویژگی های این حلقه علمی طرح درس پیشرو، استفاده از ابزارهای چند رسانه ای، دعوت از اندیشمندان و اساتید داخلی و بین الملل است.

دکتر داوودی ضمن تشکر از همکاری گروه آموزشی اخلاق وتعلیم و تربیت اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی و اداره فناوری و برنامه ریزی آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این پروژه، ابراز امیدواری کرد نهادهای همسو که در حوزه اعزام اساتید و مبلغان بین الملل عربی فعالیت دارند از توانمندی خروجی های این دوره ها استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید