آخرین خبرها
دفتر تبلیغات اسلامی
هم اندیشی گروه زبان انگلیسی مرکز شیخ بهایی با اداره زائرین غیر ایرانی استان قدس رضوی

جلسه همفکری گروه زبان انگلیسی واداره زائران غیرایرانی

شبکه معالم ـ جلسه هم اندیشی مدیر گروه زبان انگلیسی مرکز شیخ بهایی و کارشناس مسئول آموزشی مرکز و آقای هاشمی نژاد مدیر اداره زائرین غیر ایرانی و مدیران ارشد این اداره در حوزه بین الملل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، دکتر داودی پس از معرفی فعالیت‌ها و حوزه های کاری گروه گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی پیگیری اهداف تبلیغی در حوزه بین الملل و ایجاد ارتباط با نهادهایی است که از زبان انگلیسی بعنوان یکی از مهمترین و پرکارترین ابزارهای تبلیغ در عرصه بین الملل استفاده می کنند می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از ماموریت های گروه ارائه پیشنهاد و بستر سازی کاری با نهاد های مرتبط جهت عقد تفاهم نامه می باشد، چنین جلسه ای تشکیل شده است.

دکتر داودی با اشاره به ماموریت های تعریف شده قطب های فکری فرهنگی در دفتر تبلیغات عنوان کرد: برنامه این است که موضوعات و مسائلی که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد در قالب قطب هایی باشد که در حوزه کاری گروه است.

وی سپس قالبهای کاری که امکان هم افزایی و همکاری بین گروه زبان انگلیسی مرکز شیخ بهایی و اداره زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی را پوشش می دهد ارائه داد و بطور خاص با ارائه طرحی تفصیلی جهت همکاری در فضای مجازی بیان کرد: در صورت تفاهم در هریک از قالبهای پیشنهادی، برای هریک از موارد مورد توافق نیاز به ارائه طرحی مشابه و عقد تفاهم نامه مربوطه می باشد.

پس از توضیحات مدیر گروه زبان انگلیسی مرکز شیخ بهایی، آقای هاشمی نژاد نیز ضمن استقبال از همکاریهای این چنین گفت: اداره زائرین غیر ایرانی استان قدس رضوی جهت تامین بخش عمده ای از نیازهای خود همواره به دنبال همکاریهایی از این دست بوده است.

وی با بیان نیازهای این اداره در حوزه های فکری و تبلیغی، ابراز امیدواری کرد: پس از بررسیهای کارشناسی شده بسته ای از حوزه های کاری مورد نیاز توسط اداره زائرین غیر ایرانی تهیه و نسبت به بررسی و در نهایت عقد تفاهم نامه با گروه زبان انگلیسی مرکز شیخ بهایی اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید