آخرین خبرها

بارگذاری مجله اینترنتی «مَحیا» بر روی سایت دی‌جی‌زیست

شبکه معالم ـ مجله اینترنتی «مَحیا» ویژه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر روی سایت دی‌جی‌زیست بارگذاری شد.
به گزارش خبرنگار شبکه معالم، مجله اینترنتی «مَحیا» با محوریت موضوع سبک زندگی عاشورایی با محصولات دیجیتالی محرم ویژه مبلغان مذهبی بر روی سایت دی‌جی‌زیست بارگذاری و هم اکنون قابل دسترسی است.
محتویات این مجله اینترنتی در قالب محصولات دیجیتالی برای مبلغان مذهبی و فعالان فرهنگی، خانواده و جوان عاشورایی، شعر داستان و ادبیات عاشورایی، نوحه و موسیقی عاشورایی و کسب معارف حسینی به مخاطبان و علاقه مندان ارائه شده است.
همچنین جدیدترین محصولات دیجیتالی محرم شامل «کتاب احکام عزاداری مطابق با فتاوی آیت الله مکارمشیرازی»، «احکام عزاداری مطابق با نظر آیت الله خامنه ای»، «کتاب فرهنگ عاشورا؛ مناسب برای همه اعضای خانواده»، «دانلود آلبوم یسجلنی از ملاباسم»، «دانشنامه 14 جلدی امام حسین» و «کتاب 10 گفته آقای قرائتی؛ بیان ارتباط آیات قرآن و امام حسین» در این مجله بارگذاری شده است.
مجله اینترنتی «مَحیا» نیز با دسته بندی بخش های «احکام شرعی»، «معارف حسینی»، «روضه خوانی» و  «سایر منابع» و یا در قالب های محتوایی «سایت»، «موبایل»، «نرم افزار» و «کتاب» قابل دسترسی است.
گفتنی است، سایت دی‌جی‌زیست ویژه مجلات الکترونیک سبک زندگی دیجیتال است که با هدف ضرورت پرداختن به دنیای دیجیتال، جلوگیری از آسیب های فضای مجازی، کنترل و ایجاد فضای امن برای کودکان در دنیای مجازی، تبیین روش صحیح مدیریت کسب و کار اینترنتی و نحوه رویارویی با بازی های موبایلی و مجازی راه اندازی شده است.
این سایت شامل بخش های مراقبت معنوی، تغذیه و سلامت، تفریح و سرگرمی، معاشرت و هم زیستی، اقتصاد و کار، آراستگی، تحصیل و تحقیق، آموزش دیجیتال، تحلیل و بررسی، موبایل، اینترنت، نرم افزار، فیلم و صوت و کتاب و نشریه است.
برای مشاهده مجله اینترنتی «مَحیا» به نشانی   http://digizist.ir/?page_id=3477مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید