آخرین خبرها

انتصاب آقای دکتر صابری به سمت سرپرستی مرکز آموزشی شیخ بهایی

به گزارش شبکه معالم، در پی استعفای حجت الاسلام والمسلمین نوروزی و با توجه به جایگاه مهم مرکز آموزشی شیخ بهایی در سیاست‌ها و راهبردهای آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ضرورت ارتقای محتوایی مرکز، آقاي دکتر علیرضا صابری نوقابی، مدیر محترم گروه آموزشی  فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان سرپرست آن مرکز منصوب شد.

آقای سید محمد تقی شوشتری، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بخشی از حکم خود بیان کرده است:

حسب تأیید ریاست محترم شعبه و نظر به فضل و شایستگی‌های علمی و مدیریتی، جناب‌‌‌عالی به عنوان «سرپرست مرکز آموزشی شیخ بهایی(ره)» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با مدیریت و پی‌گیری عالمانه و مجدّانه حضرت‌عالی و همکاری گروه‌های محترم مرکز، اعضای معزز هیأت علمی و کارشناسان ارجمند شاهد فعالیت مستمر و مؤثرتر مرکز و پویایی و پیشرفت روزافزون  برنامه‌های آن بویژه در مسیر اجرای برنامه‌های راهبردی، ارتقای کیفی و کمی دوره‌های آموزشی تبلیغی و مهارتی، ارتباط اثرگذار علمی و سازمانی با دانشگاه باقرالعلوم(ع)، تعامل هدفمند، استوار با مرکز مدیریت حوزه و …. با اولویت رویکردهای کاربردی بربنیادین باشیم.

مدیر کل آموزش همچنین از  خدمات و تلاش‌های  حضرت حجت الاسلام والمسلمین نوروزی تقدیر کرده و بیان داشته است: ایشان در طول سالیان متمادی مدیریت به تشکیل و تثبیت و بالندگی آن مرکز کمک وافری کرده و در ادامه راه برای ایشان دوام توفیقات و تأییدات ایشان را در خدمت به حوزه و حوزویان از خداوند منّان مسألت دارم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید