آخرین خبرها

اطلاعیه ثبت نام نهایی متقاضیان حضور در مدرسه تابستانی معرفت‌شناسی در فلسفه اسلامی + برنامه نشست های آموزشی

به گزارش شبکه معالم، شرایط ثبت نام قطعی و نهایی اساتید و دانش‌آموختگانی که اقدام به ثبت نام اولیه کرده‌اند از سوی گروه آموزشی فلسفه و کلام اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی اعلام شد.

براساس این این اطلاعیه ثبت نام نهایی صرفا از متقاضیانی که قبلا ثبت نام اوّلیه را انجام داده و پیامک دعوت را دریافت کرده‌اند، انجام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان جهت قطعی‌کردن ثبت نام با ورود به بخش لیست ثبت نام های فعال ثبت نام در سایت ‌paziresh.dte.ir تا ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه ۹۶ اقدام نمایند و مبلغ ۳۰ هزار تومان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت paziresh.dte.ir واریز نمایند. در صورت بروز مشکل در پرداخت اینترنتی با شماره ۰۹۱۵۵۵۸۲۸۸۹ تماس حاصل فرمائید.

در صورت عدم پرداخت هزینه ثبت‌نام تا تاریخ مقرر، ثبت نام اولیه ملغی تلقی شده و ظرفیت به ذخیره‌ها تعلق خواهد گرفت. با توجه به کوتاه بودن مدت زمان ثبت نام، در صورت انصراف از حضور در دوره، مبالغ دریافتی مسترد نخواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است، پذیرفته‌شدگان نهایی غیر بومی (برادران و خواهران) جهت اسکان رایگان فقط تا چهارشنبه  اول شهریور  ساعت ۲۰ با شماره ۰۹۱۵۵۵۸۲۸۸۹ تماس حاصل فرمایند.

پذیرفته شدگان نهایی لازم است جهت پذیرش حضوری و ارائه مدارک لازم (۱- یک قطعه عکس ۳ * ۴ ۲- کپی کارت ملی) ۳۰ دقیقه قبل از آغاز نشست نخست در روز شنبه ۳ شهریورماه ۹۶ در محل برگزاری مدرسه حضور داشته باشند.

مکان برگزاری: سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی اقامتی ولایت واقع در مشهد مقدس – خیابان شهید شوشتری – خیابان شارستان.

 

برنامه و موضوع نشست های علمی               اسامی پذیرفته شدگان نهایی

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید