آخرین خبرها

اصول، تکنیک­ها و کاربردهای تبلیغ دینی و پروپاگاندا در رسانه تبیین شد

به گزارش شبکه معالم، کارگاه آموزشی ابزارها و شیوه ­­های نوین تبلیغ از سلسله کلاس های آموزشی دوره تربیت مبلغ بین‌الملل معارف رضوی گرایش زبان انگلیسی، در مرکز آموزشی شیخ بهائی برگزار و دکتر بهزاد حسن­ نژاد کاشانی، دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام به زبان انگلیسی به ارایه بحث در این حوزه پرداخت.

در این دوره که با تأکید بر آشنایی با ابزارها و روش­های نوین در تبلیغات جهان امروز و نحوه حضور فعال و مشارکت در فضای مجازی و شبکه­ های اجتماعی و همچنین توانمندسازی جهت تشخیص و استفاده از رویکرد و ابزار مناسب در محیط ­های تبلیغ برگزار شد، دکتر حسن­ نژاد کاشانی، در ابتدا به رمزگشایی و تبیین بازاریابی معارف دینی به سبک نوین پرداخت.

کارشناس نظارت و ارزیابی آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه بعد از بیان مقدماتی در زمینه چیستی و فلسفه فضای مجازی و قابلیت ­­های تبلیغی آن، اصول، تکنیک­ها و کاربردهای تبلیغ دینی و پروپاگاندا را در رسانه با ذکر مثال­های علمی و کاربردی بصورت تحلیلی و انتقادی مورد بحث قرار داده و دانش ­پژوهان را با ارایه تمرینات کلاسی در این حوزه درگیر کرد.

وی همچنین در ادامه با معرفی شبکه ­های اجتماعی مجازی، ترفندها و روش­های تولید محتوای تبلیغی در پلت­فرم­های رایج موجود در این شبکه ­ها را بصورت شماتیک آموزش داد.

این کارگاه در تاریخ­های ۱ و ۸ اسفندماه در مرکز شیخ بهایی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید