آخرین خبرها
دیدار با مرویان حسینی
دیدار با مرویان حسینی

استفاده از ظرفیت و توانمندی اندیشه ای و خردورزانه مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام سیدجواد هاشمی، رییس اداره آموزش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه معالم، به تبیین محورهای نشست مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پرداخت و گفت: در این نشست آقای سید محمدتقی شوشتری، مدیرکل آموزش با تشریح رویکرد این اداره کل مبنی بر تعامل و همکاری با سازمان ها و نهادهای همسو برای رسیدن به اهداف سازمانی اولین نشست صمیمی را با مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منشأ خیر و برکت دانست.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این نشست حجت السلام سید محمود مرویان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با قدردانی از حضور مدیران آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی در این اداره کل، از مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به عنوان نهاد روشنفکری، خردورزی، تفکر و تعقل حوزه یاد کرد و اداره کل تبلیغات اسلامی را به جهت مواجهه با عموم مردم به ویژه قشر جوان در هیئات مذهبی و چالش های فراروی آنان، نیازمند به حمایت و همفکری مجموعه ای همچون دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهت همکاری در تمامی عرصه های آموزشی و تبلیغی اعلام آمادگی و برای استفاده از ظرفیت و توانمندی اندیشه ای و خردورزانه مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد.

وی نیز گفت: در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، مدیر مرکز تخصصی آخوند خراسانی با تشریح فعالیت های این مرکز تخصصی برای تربیت نیروهای متخصص در عرصه مواجهه با جریانهای نوظهور و پدیده های اجتماعی و بهره مندی از اعضای هیئت علمی این مرکز در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

وی ادامه داد: در پایان این نشست مقرر شد با توجه به لزوم همکاری و هم اندیشی بیشتر در تمامی عرصه ها، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به همراه مجموعه مدیران آموزشی آن اداره کل، در هفته های آینده نشستی در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار کنند.

گفتنی است، در این نشست حجج اسلام و المسلمین محمد نوروزی، علی رحمانی، هادی مصباح، سیدجواد هاشمی، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را همراهی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید