آخرین خبرها

اولویت اصلی حلقه علمی ارتباطات بین‌الملل استفاده از ظرفیت طلاب زبان‌دان در تامین نیازهای ارتباطات بین‌الملل است

شبکه معالم ـ آغاز کار دوره جدید حلقه ارتباطات بین الملل انگلیسی معطوف به پروژه راهبردی و قطبی با هدف تامین نیازهای بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی و نهادهای همکار خواهد بود.
به گزارش شبکه معالم، نخستین جلسه حلقه ارتباطات بین الملل انگلیسی که با استقبال گسترده اعضای این حلقه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر داوودی، مدیر گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی برنامه های دور جدید حلقه را تبیین کرد و اولویت نخست برنامه های دور جدید حلقه ها را استفاده از ظرفیت طلاب زبان دان و مسلط به زبان انگلیسی در مشهد در تامین نیازهای روز ارتباطات بین الملل دانست که بدین منظور پروژه همکاری با سایت اجتهاد انگلیسی که سایتی دانشی و اطلاع رسانی در حوزه موضوعات روز اسلامی در کشورهای انگلیسی زبان با رویکرد فقه و زندگی می باشد، در دستور کار حلقه علمی ارتباطات وابسته به گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات و است قرار دارد.
از دیگر برنامه های این حلقه عقد تفاهم نامه همکاری مشارکتی با نهادهای بین الملل اسلامی در جهت تامین نیازهای آنان، برگزاری نشست های تخصصی و سخنرانی اساتید و اندیشمندان فعال در حوزه بین الملل و مبلغان و طلاب می باشد.
در انتهای جلسه، اعضا به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.
دومین جلسه حلقه سه شنبه ۱۰ دیماه ۹۸ در اتاق جلسات حلقات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید