آخرین خبرها

اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوند خراسانی موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سالانه مدارس علمیه خراسان شد

به گزارش شبکه معالم، اجلاسیه سالانه مسئولان پژوهش حوزه علمیه خراسان امروز با حضور آیت الله سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و همچنین با حضور رییس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار و از اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوند خراسانی به جهت کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سالانه مدارس علمیه خراسان تقدیر شد.

دکتر بلال شاکری، رییس اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوند خراسانی در این نشست گفت: راهکارهای مختلفی برای انگیزه‌دهی به پژوهشگران وجود دارد، از جمله همین فراخوان‌ها و تقدیرها و… . یکی از راهکارها برای انگیزه‌بخشی، ماده واحده اعطای مجوزهای علمی می‌باشد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای بشود.
وی با بیان این که یکی از خلاءهای عرصه پژوهش، عدم رسمیت تلاشها بود که اجرایی‌سازی ماده واحده برای رفع آن بسیار مهم است، بیان داشت: البته باید از شتابزدگی هم پرهیز کرد و اگر این مجوزها قدر دانسته نشده و تراز علمی آثار مورد عنایت قرار نگیرد، موجب سلب اعتماد متولیان امر خواهد شد.
رییس اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوند خراسانی اظهار داشت:‌یک مسأله مهم در فراخوان‌ها، انتقال ایرادات و اشکالات پژوهش‌ها به پژوهشگران و متقابلاً نقدها به کار ارزیابان به ایشان می‌باشد که بایستی مورد توجه قرار بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید