آخرین خبرها

آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و کارشناسی ۱۴۰۱ دانشگاه باقرالعلوم در مشهد برگزار می شود

به گزارش شبکه معالم، آزمون اختصاصی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ در رشته های «فلسفه دین»، «مدیریت راهبردی فرهنگ»، «مطالعات زنان، زن و خانواده» و «زبان انگلیسی ویژه دنشجویان مطالعات اسلامی» برگزار خواهد شد.

این آزمون با حضور نمایندگان سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین نماینده دانشگاه باقرالعلوم و برخی از شخصیت های علمی و حوزوی نیز برگزار می شود.

در آزمون اختصاصی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام ۸۱ داوطلب خواهر و ۵۶ داوطلب برادر حضور خواهند داشت.

داوطلبان جهت حضور در آزمون بایستی نکات زیر را به دقت ملاحظه و مد نظر داشته باشند:

۱️⃣جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق سایت دانشگاه باقر العلوم (ع) پیگیری بفرمایید.

۲️⃣در صورت عدم امکان دریافت کارت از سایت با شماره ۰۹۱۵۶۲۳۵۲۰۶ (رضوی) تماس گرفته و اطلاع دهید.

۳️⃣ روز قبل از برگزاری آزمون، نسبت به شناسایی حوزه امتحانی اقدام بفرمایید و با توجه به تقارن روز آزمون با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و احتمال ترافیک خیابان های منتهی به حرم مطهر، زمان مناسب از منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کرده تا به موقع در محل آزمون حضور یابید.

۴️⃣ زمان برگزاری آزمون ساعت ۸ صبح جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ می باشد. حتما نیم ساعت قبل از آزمون در محل آزمون حضور داشته باشید.

۵️⃣ محل برگزاری آزمون:
مشهد – چهارراه خسروی بسمت چهارراه شهدا – نبش گذرگاه آیت الله طبسی- دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

۶️⃣برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۷️⃣ همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

۸️⃣ حوزه آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور است؛ بنابراین توصیه می شود به غیر از لوازم التحریر اعلام شده (مداد، پاک کن و تراش) و اوراق تشخیص هویتی(کارت ورود به جلسه و کارت ملی) از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۹️⃣ به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از شرکت در آزمون خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید