آخرین خبرها
کتابخانه
کتابخانه

کتابخانه تخصصی مرکز آموزشی طوبی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، آیین افتتاحیه کتابخانه تخصصی مرکز آموزشی طوبی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همزمان با روز میلاد حضرت ابالفضل العباس علیه اسلام با حضور علمی خانم عظیم زاده اردبیلی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

«بیست هزارجلد کتاب منابع غنی در حوزه علوم انسانی و اسلامی، به فارسی، عربی و انگلیسی»، «تجهــیزات کتابخــانه‌ای  و  تالار  مطالعـة فـردی و گـروهـی»، «بانـک اطلاعـات اینتـرنتی و نـرم‌افـــزاری» و «هزار جلد کتاب نسخه خطی» از امکانات این کتابخانه تخصصی است.

هدف از راه اندازی این کتابخانه تأمین نیازهای علمی و پژوهشـی خواهـران حوزوی، دانشـگاهی و علاقمندان به علوم و معارف اسلامی است.

«ارائـة کارت شــناسـایی حــوزوی، دانشـگاهی یا آمــوزش و پـرورش (به هنـگام ورود)» و یا «تکمیل فرم عضویت و ارائة معرفی‌نامة یکی از اساتید و مدیران حوزه، دانشگاه یا آموزش و پرورش» از جمله شرایط استفاده از کتابخانه تخصصی مرکز آموزشی طوبی است.

این کتابخانه تخصصی در فاصله حدود ۳۰۰ متری حرم مطهر و با متراژ ۳۰۰ متر مربع از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر بر روی مشتاقان گشوده خواهد بود.

اداره کل آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از سال ۱۳۷۸ با هدف تربيت خواهران كارشناس، محقق و مبلغ در عرصة تحقيقات و تبليغات ديني، طراحی و برگزاری برنامه‌های آموزشی برای خواهران با تأکید بر حوزویان را در دستور کار خود قرار  داده است.

هم اکنون مرکز آموزشی طوبی به عنوان یک نهاد آموزشی مختص بانوان، دوره‌های آموزشی بنیادی و کاربردی متنوعی را در زمینة علوم  و معارف اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، فرهنگ و ارتباطات اسلامی، زبان‌های بین‌المللی برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید