آخرین خبرها
دانشگاه باقر العلوم
دانشگاه باقر العلوم

همکاری دانشگاه باقرالعلوم با اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار شبکه معالم، مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس دانشگاه باقرالعلوم دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آقای سید محمدتقی شوشتری، مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی و مراکز و ادارات زیر مجموعه این اداره کل، به بیان نقطه نظرات و انتظارات نسبت به سایر همکاری های آموزشی با دانشگاه باقر العلوم(ع) قم اشاره کرد و ظرفیت و فرآیندهای آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و بهره مندی از ظرفیت اعضای هیئت علمی را فرصتی بی نظیر برشمرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر شمس الله مریجی، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس دانشگاه باقرالعلوم با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، فعالیت های علمی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را کم نظیر دانست و بر تعاملات بیشتر بین دانشگاه باقرالعلوم و اداره کل آموزش تأکید کرد.

بنابراین گزارش، در این نشست طرفین نقطه نظراتی در خصوص زمینه تعامل و همکاری مطرح کرده و در پایان مصوباتی برای این تعامل تدوین شد.

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزی، مدیر مرکز آموزشی شیخ بهایی، حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، مدیر مرکز تخصصی آخوند خراسانی و آقای محمد حجت نویدفر، سرپرست اداره برنامه ریزی و فناوری آموزشی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید