آخرین خبرها

آغاز نشست های دوره دوم حلقه هنر و رسانه دینی با موضوع شبکه های اجتماعی

به گزارش شبکه معالم، حجت الاسلام سعید نوروزی، به بیان گزارشی از سیر فعالیت های حلقه مذکور پرداخت و گفت: در دور اول حلقه، موضوع «شبکه های ماهواره ای فارسی زبان»، در ۳۰ جلسه با خروجی ۱۲مقاله علمی و ژورنالیستی به پایان رسید و دور جدید از شنبه ۹ بهمن با موضوع «شبکه های اجتماعی» آغاز خواهد شد.

نوروزی همچنین با تشکر از حجت الاسلام خاکزادی، موضوع مقاله ایشان را جزو موضوعات مهم و مورد توجه روز دانست و افزود: امروز اصحاب رسانه دشمن، اعتراف می کنند که فمنیسم یک عنوان مخدوش و بی اعتبار شده است ولی باید اصول و چهارچوب کلی فمنیسم را با تغییر عنوان و در پوشش عنوان فریب دهنده دیگری ترویج داد. بنابراین این خطر وجود دارد که تفکر پوسیده فمنیسم در قالب های نوین رسانه ای در حامعه تزریق شود.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضای حلقه به بیان نکات مثبت مقاله و انتقادات وارده پرداختند.از مهمترین نکات مثبت بیان شده می‌توان به شیوایی عنوان مقاله، خورد بودن موضوع و غنای مفهومی آن اشاره کرد.

از طرفی منتقدین عدم سیر منطقی مطالب، عدم ذکر دقیق منابع و استنادات و همچنین بیان نشدن تاکتیک های رسانه ای را جزو نقاط ضعف مقاله مذکور اعلام کردند.

حجت الاسلام خاکزادی در پایان جلسه باتشکر از انتقادات و پیشنهادات بیان شده،عنوان کرد: خلط بین مفهوم تساوی و تشابه مرد و زن، مهم ترین علت تولید شبهات مکتب فمنیسم است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید